
به گزارشxa0گروه استان هایxa0باشگاه خبرنگاران جوانxa0ازxa0کرمانxa0 ،xa0در پی گزارش تعدادی از اهالی شهداد درخصوص کیفیت آب شرب ،محمد علی توحیدی فرماندار کرمانxa0 به بخش شهداد عزیمت و به همراه بخشدار و مسئول شرکت آب و فاضلاب شهداد از آب مناطق مختلف شهر شهداد و سیرچxa0بازدیدxa0و از نزدیک در جریان مسائل قرار گرفت .توحیدی پس از بازدید با حضور در جمع اهالیxa0شهدادxa0با توضیح مسائل و مواردxa0 مطروحه گفت :خوشبختانه برابر اسناد و ...
ادامه مطلب