زن و شوهری که کافو مخابرات می دزدیدند

خرید بک لینک

شهیدی فرمانده انتظامی بخش شهداد گفت:طی یکسری کار اطلاعاتی سارقین تجهیزات مخابراتیپس از یک ساعت عملیات تعقیب و گریز شب گذشته در محور شهداد-کرمان دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.
وی افزود:سارقین یک زن و شوهر و اعضاء یک باند بودند که طی ۶ ماه گذشته در استان های مختلف کشور اقدام به سرقت یک دستگاه مخابراتی به نام کافو میکردند.
شهیدی گفت : از ساعات پایانی دیشب تلفن ثابت در اکثر نقاط شهر شهداد قطع شده است.

شهداد باستان...

ما را در سایت شهداد باستان دنبال می‌کنید

برچسب: شوهری,کافو,مخابرات,دزدیدند, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 17:00

صفحه بندی